.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از 65 درصد ظرفیت راه آهن شمال در حمل بار استفاده می شود
مدیر کل راه آهن شمال گفت: توانایی راه آهن شمال برای حمل بار حدود 2.5 میلیون تن در سال است اما در حال حاضر حدود 65 درصد از ظرفیت و توانایی آن استفاده می شود.

به گزارش شمال نیوز، یوسف گران پاشا اظهار کرد: توانایی راه آهن شمال برای حمل بار حدود 2.5 میلیون تن در سال است اما در حال حاضر حدود 65 درصد از ظرفیت و توانایی آن استفاده می شود.

وی افزود: عمده بارهایی که توسط راه آهن شمال حمل می شود شامل نفت کوره، فلزات، روغن خوراکی، گاز مایع، زغال سنگ، دانه های روغنی، بالاست و ماشین آلات است که برای حمل هر کدام از انواع بارها از واگن های مخصوصی استفاده می شود.

مدیر کل راه آهن شمال خاطرنشان کرد: در 10 ماه سال 95 قریب به 564 هزار تن از انواع بارهای مراکز صنعتی، تولیدی و تجاری از ایستگاه های راه آهن شمال با استفاده از 9580 دستگاه انواع واگن باری به مقاصد مختلف حمل شد که از این میزان بار، 396 هزار تن بارهای وارده و 91 هزار تن بارهای صادره شده به استان های دیگر و 77 هزار تن نیز در داخل حوزه کاری راه آهن شمال جابجا شده است.

گران پاشا بیشترین نوع بار حمل شده در سه ماه نخست سال جاری را به ترتیب متعلق به نفت کوره  نیروگاه، گندم نکا و ذغال سنگ پل سفید اعلام کرد و افزود: حجم بار بارگیری شده در 10 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته قریب به 24 درصد رشد داشته است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.